måndag 29 juli 2013

Storyboard... och ett erbjudande ni inte får missa!

Att göra storyboard behöver ju inte vara konstverk, det viktigaste är ju att jag vet på förhand vilka vinklar som ska skjutas så det går snabbare på inspelningen.

Mina storyboard ser mer ut som sträckgubbarnas återkomst, men de följer sin funktion.
Jag räknar med att hela storyboardet kommer bli en bra bit över 200 sidor med alla vinklar och tagningar som ska tas.

Därför gör jag nu detta.
Vi slänger in en till nivå på sponsorpaketet.
Diamantpaket.


I det paketet får man filmen på dvd när den klar, signerad av alla skådisar. Ett speciellt diplom signerat av regissören där han tackar för din medverkan. en co. associate producer titel i filmens texter, samt på imdb. Delar av det handgjorda storyboardet till filmen komplett med anteckningar och allt från filmningen. Samt regissörens egna manus, final draft manuset med anteckningar, kaffefläckar, ja allt som hör en filminspelningen till. Kan nästan garantera att det blir lite blodspill på det också. Dessutom får ni en av filmens många effekter. Direkt från inspelningen. Allt levereras när filmen är klar. Allt är givetvis signerat av regissören och producenten.
Detta för endast 2500:- Det finns bara en enda sådan att köpa, så snabba på. Först till kvarn!

DIAMANTPAKETET ÄR SÅLT! Vi tackar köparen så mycket och hoppas att han blir nöjd med sina saker.

Jag ska se om jag kan göra fler paket till er att köpa.

Maila till d.lehmussaari@gmail.com om ni är intresserad av detta eller något av de andra paketen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar